Beste mensen,

Tof dat je deze website bezoekt! Soms laat God me iets zien terwijl ik bid, meestal in de morgen. Het is belangrijk om te bidden, dat zullen de meesten van jullie wel met me eens zijn. Maar vaak worden we afgeleid door andere dingen. Maar bidden geeft ons nieuwe kracht voor de dag die voor ons ligt. God is in staat om onze dag zo soepel mogelijk te laten verlopen en we beginnen de dag met nieuwe energie en blijdschap.

Een aantal maanden geleden vroeg Jezus me om Hem te vragen om een verlossend werk te doen onder de bekende en minder bekende zangers (m/v) in dit land. Hij zei dat Hij ernaar verlangde dat ze Hem leren kennen waardoor Zijn oordeel afgewend wordt. Zijn vraag en Zijn houding raakte me diep en maakte me klein en nederig. Het verbaasde me ook wel. En toen zei ik, ja Heer, doe alsjeblieft een verlossingswerk in de mensen die werkzaam zijn in deze wereld. Wat zou het fantastisch zijn als zij U leren kennen en over U beginnen te zingen! Kijk eens naar het leven van Kanye West. Jezus veranderd levens en Kanye West is een goed voorbeeld. Maar Jezus, doe het ook in dit land voor muzikanten zoals Marco Borsato, Jan Smit, Guus Meeuwis, Frans Bauer, Maan en vele anderen. Ze hebben U nodig Jezus!

Wil jij ook voor hen bidden? Vraag de Heer om ze vrij te maken van zonden en hun levens te laten herstellen door Hem en laat je in jouw gebed leiden door Hem. Misschien laat Jezus je meer zien om voor te bidden. Wees dan wijs en vertel niet aan iedereen wat Hij je verteld heeft. Soms mag je het wel delen. We willen ze liefhebben en bidden is een manier om onze liefde om te zetten in daden. Doe je mee? Dank je. Maar bovenal, dank Jezus want Hij zo goed voor ons allemaal. Ik wens je een hele fijne week toe!